NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POGADUSZKI » OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE ONLINE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Obsługa klienta w sklepie online

  
piksel
11.08.2023 22:23:55
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 70 #8106296
Od: 2020-4-12
Prowadzę mały sklepik z eko produktami i zależy mi bardzo na tym, by moi klienci poczuli się zaopiekowani. Z tym, że jest to moja dodatkowa działalność i czasem nie mam możliwości, by od razu odpisać na maila. Czy narzędzie typu callback24 https://bluemedia.pl/baza-wiedzy/blog/ecommerce/jak-callback24-pomaga-podniesc-sprzedaz w moim przypadku ma sens?

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POGADUSZKI » OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE ONLINE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny